יום שלישי, 5 באפריל 2011

בפעולה לילית נועזת

העברתי לכאן כמה מטובות הרשומות שכתבתי בבית הקודם שלי - ב'תפוז'.

הנושאים אותם נושאים (אני נורא לא מגוון, אני יודע) ואם מתחשק לכם לקרוא- לכו על זה. (יש בסוף גם קצת חדשות)



בתחום הNBA עלו:
סיכומי ביניים\הספדים לקריירות של אלן אייברסון וסטפון מארבורי
העלאה מהאוב של מוקי בליילוק והתרעמות על חוסר הכבוד כלפי גלן רייס

בנוגע למכבי תל-אביב עלה הפוסט המצליח ביותר שלי מהבלוג הקודם 'אם הייתי הבעלים של מכבי תל אביב' שגם זכה לגרסה ב'כדורסלע'. יש מקום לציין שהפוסט נכתב עוד לפני שאפילו פיני גרשון היה מאמן מכבי.

בשביל לסגור את פינת הספורט עלו עשרת רגעי הספורט הגדולים לדעתי ב-2008, ותתפלאו, לא רק כדורסל יש שם.

בפינת המוזיקה העליתי את:
הארכיון של המוזיקה השחורה בארץ - אני משער שהרבה מהלינקים כבר לא פעילים, אבל זו חתיכת פיסת היסטוריה הדבר הזה
את הפרויקט 'ראפרים לא מתים, רק מתחלפים', שהוא גם אנדרטה להרכבי היפ-הופ מתים
ביקורות אלבומים - המון מהן. על נאס, על פורט מיינור, על כריס קורנל, סיוון ואקסום, על ג'וני, קנדוג ושב"ק ס', על פרודוקס ועל תכל'ס.
ספיישל חזרה לכוכב נולד - לא, לא לעונה התשיעית, עשיתי את זה לפני העונה השביעית
ואולי הפרוייקט שאני הכי גאה בו - סיכום השנה בהיפ-הופ הישראלי לשנת תש"ע

בתוך כל הישן הזה גם כמה דברים חדשים:
סימנתי בתוויות 'בלוג ישן' את כל הפוסטים מהבלוג הישן
התווספה תווית חדשה - 'ביקורת אלבום' על ביקורות של אלבומים. הראשונה שבהם היא הביקורת על האלבום (הנוראי) של סאבלימינל שיצא לרשת
וכדי שתפוז לא ירגישו בודדים, פתחתי יחד עם חבר (זה שמנהל איתי את פורום NBA ומכללות בתפוז) בלוג בשם SLAM. הבלוג מדבר, כמובן, על כדורסל ותוך כמה ימים כבר שני פוסטים שלנו מצאו את עצמם בעמוד הראשי של ספורט 5. תצטרפו לטירוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה