יום רביעי, 18 באפריל 2012

קולות מהפרקט - על הדרך ווליום 1

פתאום ראיתי שהצטברו לי כמה קטעים שנעשו תוך כדי עבודה על המיקסטייפים, חלקם ייכנסו למיקסטייפ הבא, חלק לא. בגדול זה פשוט אוסף של שירים על הדרך, 7 טראקים להורדה. מה רע?

רשימת השירים:

1.      כף כף – מקווה שכבר שמעתם את הגרסה הזו על הביט של נאס. לא צריך להגיד לכם שזה של פלד, נכון?
2.      טיק טק – במיקסטייפ הקודם הייתה גרסה אחרת ורוקיסטית של השיר הזה (בוקה, נצ'י, זיקיי), והגרסה הזו נשארה בחוץ בתור זו שלא משתמשים בה.
3.      זזים עם הבאס (סאבלימינל וחבר מרעיו) – אני עוד מתלבט מה לעשות עם זה. אולי ייכנס למיקסטייפ הבא, אולי יישלח לאיזו תחרות מאש אפים שיש עכשיו. נראה מה נעשה עם זה.
4.      ממשיכים לבעוט – מתוך פרוייקט עתידי שאני מקווה שכבר שמעתם עליו. אלבום מאש-אפים שלם ל'ממשיכים לבעוט' האדיר של פלד ואורטגה. הגרסה הזו לא תיכנס, יש גרסה אחרת שכן. חכו, יהיו עדכונים.
5.      שב"ק ופישי על קלאסיקות של פרמייר – שאריות של ביטים שנשארו לי מהמיקסטייפ של פרמייר, שחררתי בעבר את גרסאת הלייב מאש אפ לרשת, זו הגרסה הרצינית יותר.
6.      סצ'ואן – הטראק יצא במקור על ביט אחר בפרוייקט הראשון שלי, זו גרסה יותר טובה
7.      אני אשיר – משהו אחר טיפה. לא הרבה יוצא לי לפרגן למשפחה שלי.
אמא שלי - רונית עמית - היא זמרת מוכשרת, שבימים אלו הוציאה דיסק להנאתה (שהפך לרב מכר בקרב המשפחה שלנו) . הדיסק, אגב, הוא מתנת יום הולדת\סיום דוקטורט מאבא שלי
אחד השירים הוא 'אני אשיר' (במקור של אתי אנקרי) שהיא ביצעה אותו בא-קפלה, וביקשה ממני להוסיף 'קצת תופים', וזה מה שיצא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה