יום שני, 16 ביולי 2012

הצטבר לי כבר אבק על הבלוג

מצטער על זה, פשוט לא מוצא זמן לכתוב (עבודה חדשה והכל), אבל הנה לא מעט קטעים חדשים שיצאו - וששווה לכם לשמוע
בן בלקוול - Israel we go hard
כתבתי על השיר הזה בטור השבועי החדש במיוזק פייג'. נחמד מאד. וייב חו"לי לחלוטין, אבל כזה שמיוצר בישראל. קליפ עשוי מצוין, והפזמון הזה באמת לא עוזב את הראש. לא משהו שיתנגן אצלי יותר מדי פעמים, אבל עשוי אחלה.




עוד מהעדכון האחרון למיוזיק פייג' - קטע חדש של טי או בי - אני סאקר של ראפ על רוק, אבל עדיין אני מאמין שטי או יכל להוציא מהקטע הזה יותר. בכל מקרה מת על הבחור הזה, וחכו - תיכף מגיע עוד קטע ממנו




והנה הוא הגיע - קליפ חדש לטי או בי עם הראפר מילי810 (לא להתבלבל עם הראפר מלי 1 מהארץ) בשם bitch quit callin. הפקה בהשראה דאבסטפ, עשוי מצויין, אחלה קליפ (למרות שטי או בי צריך עוד להשתפשף מול מצלמות) ואחלה וורסים.




במעבר חד - סקיי קיבל רפיוטיישן של אחד שאוהב לריב ולהוציא דיסים - ברשימה שלו אפשר למצוא את טיאובי, זיקיי, היאמאנז, שי 360, ד"ר צ'אן ועוד רבים וטובים, והחל מעכשיו - גם את סקיי. מבולבלים? אתם לא היחידים, סקיי סיפר על מישהו שפנה אליו בפייסבוק (שם הוא תחת השם האמיתי שלו - רון נשר) ואמר שחבר'ה שמוציאים על סקיי דיס נותנים לו השראה ושהוא שונא את סקיי. טוויסט מתבקש בעלילה - רמיקס לשיר הזה יחד עם זיסי




אין לי באמת מושג מי עומד מאחורי השם 'הקרטיבים', אני משער שאחד מהם זה סגול 59 (שדרכו גם הגעתי לשיר הזה) בכל מקרה שיר פיל-גוד-אולדסקול-קיצי קלאסי. ויש גם הורדה חינם




אין מספיק קולות נשיים בהיפ-הופ הישראלי,זה ברור. סקאר היא ראפרית וזמרת מוכשרת, שגונבת לגמרי את ההצגה בשיר הזה. אחרי ששמעתי אותה בפזמון של 'לא מבין' ובפזמון של השיר הזה אמרתי לעצמי שאני לא רוצה לראות אותה הולכת לכיוון של זמרת פזמונים אלא שהייתי שמח לשמוע אותה עושה ראפ ואז היא נכנסת ומוכיחה שאני צודק. (וסליחה על ההתעלמות מפליגרו כאן, שסה"כ נשמע לא רע)




נשאר בשוליים עם שני השירים האחרונים: שיר חדש (וקצר) לסולספליף, שממשיך בשחרור החומרים המאסיבי. גם אם הקטע הזה לא מוציא אותו במיטבו, אי אפשר  לפספס את טביעת האצבע שלו על כל טראק




ולסיום - שיר שגם עושה אותי אופטימי וגם מעצבן אותי בו זמנית. מצד אחד, החבר'ה 'ישראלי פלייבה' הם מוכשרים, ומראים שיש עתיד להיפ-הופ הישראלי, לפחות בתחום ההארד-קור. מצד שני ב-2012 אין שום סיבה לשחרר שיר עם סאונד כל כך רע. תחליטו אתם מה מתגבר על מה כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה