יום שישי, 6 ביולי 2012

מהדורת הסופ"ש

כבר דיברנו על זה שהקיץ זו התקופה העמוסה? הנה כמה עדכונים\שירים\קליפים חדשים. שווה לראות
קודם כל אני שמח לשתף אתכם בשיתוף פעולה חדש של הבלוג עם אתר מיוזיק פייג' בטור שנקרא היפ-הופ סופ"ש, שבו אני אפרסם כל פעם על כמה אירועים וכמה שירים מההיפ-הופ הישראלי. הנה עלינו עם הטור הראשון ממש היום!

שב"ק ס' מוציאים קטע חדש בשם 'פרה פרה'. מודה שקצת קשה לי להתרגל לסגנון החדש של שב"ק (וכשאני אומר חדש אני מדבר על שני האלבומים האחרונים) אבל היי, אלו שב"ק ס'. הם אדירים בכל מקרה. הקצב שבו יוצאים להם שירים הוא מפתיע (רק לפני שבוע היה לנו את הקליפ ל'לשבט לקום' ועכשיו מוקי הוציא שיר עם עברי לידר שהפך להיות ההמנון הרשמי של ישראל ביתנו) ונחכה לראות מה ייצא בסופו של דבר.




מישהו שעבד עם שב"ק ס' ועכשיו עומד לקראת אלבום נוסף (אני מקווה) הוא ש"ס - שחר סוויסה - שמוציא קליפ לשיא 'טוקמן' שהפך לסוג של שיר קאלט בהיפ-הופ המקומי. הקליפ צולם בדיוק לפני שנה (במלחמת המים בכיכר רבין שנה שעברה) אז יאללה, הגיע הזמן לחומרים חדשים. וגם לעבור חברת סלולר, אם אנחנו כבר שם






אם כבר מדברים על קליפים שסוף סוף יצאו - כהן@מושון מוציאים סוף סוף את הקליפ שלהם ל'סבבה' עם פלד ואקסום. הקליפ עלה לערוץ שלהם לפני... 8 חודשים או משהו כזה, אבל רק אתמול, למופע ההשקה הם הפכו אותו לרשמי. קליפ נהדר!


אגב, דרך הוידיאו הזה הגעתי לוידיאו מעולה מהשקת 'מחשב לכל ילד' שהם מארחים בו את מוקי. מי אמר שאין היפ-הופ בארץ?


קטע חדש של פרנקלין, קצת מתרחקים כאן מהיפ-הופ (או הולכים לכיוונים של ההיפ-הופ ה'מודרני'. קטע חביב סה"כ, למרות שהעדפתי את הריליסים הקודמים שלהם




שיר חדש גם של סול ספליף. מתפתח מעניין הבחור, אני בעיקר אשמח לשמוע עוד חומרים שלו שבהם הוא משתף פעולה עם ראפרים אחרים (כמו למשל במסגרת '?')




ולסיום - לא קשור להיפ,הופ אבל עדיין אחלה קטע וגם פרגון לאח של חבר שעובד במסגרת ההרכב ומשתתף באיזו תחרות שקר-כלשהי. לאוהבי הרוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה