יום שבת, 7 ביולי 2012

מיין סטריט - מחזירים את ההיפ-הופ למרכז


מיין סטריט הוא פרוייקט חדש (שלמען הגילוי הנאות - אני בין החברים בו) ששם לעצמו למטרה לקדם את ההיפ-הופ הישראלי ולעזור לו לשבור את תקרת הזכוכית שהוא נתקל בה כרגע.
אז מי אנחנו בעצם? בואו נתחיל ממי לא - אנחנו לא ראפרים. אף אחד מהחבר'ה בפרוייקט לא משתמש בו כדי לקדם איזו מטרה אישית ובריליס הראשון (שתיכף נגיע אליו) יש ייצוג למגוון רב של סגנונות ותת ז'אנרים בתוך העולם הזה שנקרא היפ הופ ישראלי.

אנחנו סה"כ מאמינים שנוצר מצב שבשטח יש הרבה מאד אומנים טובים, מכל התחומים, החל מההיפ-הופ האנדרגראונדי וההארדקורי, דרך אלו שנותנים בראש במסיבות ועד לאמני רגאיי ודאנסהול. יש הרבה חרא, שלא תבינו לא נכון, אבל יש גם המון חבר'ה מצויינים שלא מקבלים את החשיפה שאנחנו חושבים שהם ראויים לה.

אתם מאמינים בזה גם כן? מצויין. אז אתם מוזמנים להצטרף לעמוד של מיין סטריט ממש כאן: http://www.facebook.com/mainstreetil
יש לכם רעיון שאתם בטוחים שהוא מצויין? תעלו אותו לשם. תציעו אותו. 

ועכשיו לתכל'ס - אחד מהדברים שחשבנו עליו היה לזרוק פעם בחודש אוסף להורדה של ההיפ-הופ מהחודש האחרון (או לפחות השירים הטובים מהחודש האחרון) בחינם. 
אז הנה - ריליס ראשון עם 15 ראפרים מכל הסגנונות בהורדה התנדבותית (ז"א שאתם יכולים להוריד בחינם אבל אם בא לכם לזרוק כמה שקלים אז בכיף) ממש כאן
מעבר לזה אנחנו גם מארגנים מעגל פריסטייל ביום רביעי הקרוב, בחוף הים של ראשון לציון, מיד אחריו יש הופעה של מוקי (כן, בחינם, אבל זה בלי קשר אלינו). במעגל הזה יהיו גם מיונים אחרונים לקראת תחרות הפריסטייל בפסטיבל תרבות הרחוב במודיעין יום אח"כ שהפרס הראשון אליה הוא הפקה מלאה של שיר באולפנים של נצ'י ושקל.

אז מה רע לכם?
אלבום בחינם? יש.
הופעה של מוקי בחינם? יש
מעגל פריסטייל? יש
פסטיבל תרבות רחוב? יש

יאללה, לכו להפיץ את המילה

(התמונה באדיבות 'אריות ציון'. עיצוב התמונה - תומר חן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה