יום שלישי, 10 באפריל 2012

שלושה שירי קיץ



אז לפני כמה ימים הייתה לנו מתקפה של דאנסהול ועכשיו תוך יומיים יצאו פתאום שלושה שירי קיץ מובהקים ומצויינים - כל אחד בדרכו.
עמרי '69' סגל היה המפיק של האידיוטים וראפר לא רע בזכות עצמו. אחרי פירוק ההרכב הוא המשיך לעבוד על חומרי סולו ולאחרונה אף חתם ב'תאקט' - הלייבל של סאבלימינל. עושה רושם ש-69 מושפע מאד מסאבלימינל (תשמעו את הקול שלו בעיקר בשירים של האידיוטים ותגידו לי שזה לא אחד לאחד סאבלימינל של לפני 8 שנים) ויש לו את היכולת לפנות למועדונים ולהצליח שם. יהיה מעניין לראות אם יהיה משהו אחר באלבום המלא שלו שיוצא (או יצא?) בימים אלו לחנויות.
הסינגל הראשון שלו נקרא 'טאפש' והוא מארח בו את סקיי ואת התגלית החדשה של החבר'ה שלהם - סטטיק. סאבלימינל מתארח בטייק שנראה מודבק בסיום השיר, כנראה רק כדי לציין את החתימה שלו בתאקט.




סינגל נוסף שמיועד לרחבות הריקודים הוא של 'פרנקלין'. אחרי שהם הוציאו את 90-60-90 ואת הבלוז לשמנדריק, הם מוציאים את 'הכינור השיכור'. אם להמשיך עם ה'נשמעים כמו' אז החבר'ה האלה נשמעים כמו גרסת המועדונים לתכל'ס, בהחלט כיוון חיובי.




האחרונים חביבים להיום הם אלף האיים, שמוציאים את הגרסה שלהם לgive me everything של פיטבול ונה-יו. אלף האיים עם הקו של ההיפ-הופ האקוסטי מוציאים שיר שתופס להתחלה או לסיום של ערב, מלווה בקליפ נחמד שמוסיף לאווירת ה'בדרך למסיבה עוצרים לתדלק' וכן, גם כאן יש נשמע כמו, או ליתר דיוק 'מזכיר לי את' כשסטפר נשמע כמו קנדוג בהגשה ובמוזיקליות. מוצלח מאד גם כן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה