יום חמישי, 20 בינואר 2011

טופ סלקשן - הבחירות שלי לאולסטאר - נבחרת הסופמורס (שחקני השנה השניה)

אז אחרי שאתמול בחרנו את נבחרי השנה הראשונה למשחק הרוקיז-סופמורס במסגרת סוף השבוע של האולסטארז, היום אנחנו בוחרים את שחקני השנה השניה למשחק.
שנה שעברה, כאמור, המחזור הזה היה הראשון שניצח את המשחק המסורתי בתור רוקיז. הקבוצה אז מנתה את סטפן קארי מגולדן סטייט, דחואן בלייר מסן אנטוניו, ג'וני פלין ממינסוטה, טאג' גיבסון משיקאגו, ג'יימס הארדן מאוקלהומה סיטי ברנדון ג'נינגס ממילווקי, יונאס ג'ברקו מדטרויט ואת טייריק אוונס ועמרי כספי מסקרמנטו.

בבחירה של שחקני השנה השניה, כמו של הראשונה, אבחר חמישייה + ארבעה מחליפים ושחקן נוסף למקרה של פציעה\אי השתתפות של שחקן אחר.

אז יאללה:
גארד - ברנדון ג'נינגס (מילווקי באקס)
נבחר: בחירה 10, מילווקי באקס.
ממוצעים: 17.9 נקודות, 4 ריבאונדים, 5.5 אסיסטים, 1.2 חטיפות, 1.9 שלשות (12 בליגה)
הוא אמנם פצוע כרגע (שבר בכף הרגל) אך אמור לחזור בשבועיים הקרובים, כך שיוכל להשתתף באולסטאר. אמנם השיפור במספרים הוא בעיקר בטור הנקודות, אבל ישנה גם השתפרות בכל הנוגע למנהיגות, ובקבוצה המשוועת למנהיג, כמו מילווקי, הוא נכס. 

גארד - סטפן קארי (גולדן סטייט ווריורס)

נבחר: בחירה 7, גולדן סטייט
ממוצעים: 17.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 1.9 חטיפות (5 בליגה), 1.7 שלשות
המספרים שלו נשארו פחות או יותר כמו בעונה שעברה, וכאן מדובר כבר ביחסית אכזבה. קארי הצעיר הציג מספרים מדהימים בחצי השני של העונה שעברה, כשקלע 22, הוריד 5.5, מסר 7.7, חטף פעמיים וקלע 2.7 מדאון טאון. חלק מזה תלוי בהגעה של שחקנים נוספים לגולדן סטייט (דיוויד לי ודורל רייט, שמתחלקים יחד בקצת יותר מ-30 נקודות) אבל חלק גם בקארי עצמו. בכל אופן, הכשרון הגולמי שלו טוב מספיק כדי להגיע למשחק הזה, כשהוא עוקף בחמישייה את רוקי העונה של שנה שעברה - טייריק אוונס.


גארד\פורוורד - דמאר דרוזן (טורונטו ראפטורס)
נבחר: בחירה 9, טורונטו
ממוצעים: 15 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים
הנה שחקן שמציג השנה יכולת משופרת לעומת העונה שעברה. עם העזיבה של כריס בוש והפיכתו של אנדראה ברניאני לשחקן המרכזי בטורונטו, היה צורך במישהו שייכנס לתפקיד השחקן השני בקבוצה, ודרוזן קפץ לתפקיד הזה. דרוזן הוא אתלט שיהיה כיף לראות מטביע במשחק, וצריך גם אזכור לקנדה איפשהו באירוע הזה.


גארד\פורוורד - ווסלי מת'יוז (פורטלנד בלייזרס)
נבחר: לא נבחר בדראפט. חתם כשחקן חופשי ביוטה.
ממוצעים: 15.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים, 1.2 חטיפות, 1.8 שלשות (19 בליגה)
שנה שעברה היה ברור שיוטה עשו עסקה טובה עם הבחור הצעיר הזה. בקיץ פורטלנד ניצלו את ההזדמנות והחתימו אותו על חוזה ארוך טווח. הוא יועד להיות מחליף לניקולה באטום בעמדת הסמול פורוורד וגם לכוכב הקבוצה ברנדון רוי, אך פציעות של שניהם (כולל אחת שעלולה לסיים לרוי את הקריירה) הקפיצו את מת'יוז לחמישיה. ב-30 משחקים כשחקן חמישיה מת'יוז קולע 18 נקודות, עם יותר מ-2 שלשות ומספק גם 1.5 חטיפות יחד עם הגנה טובה. ללא ספק רווח של פורטלנד.

פורוורד\סנטר - סרג' איבאקה (אוקלהומה סיטי ת'אנדר)
נבחר: בחירה 24, אוקלהומה סיטי ת'אנדר
ממוצעים: 10 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 0.3 אסיסטים, 57.1% מהשדה (3 בליגה), 2.1 חסימות (6 בליגה)
היה ברור שמה שחסר לאוקלהומה סיטי, לצד דוראנט, ווסטברוק, הארדן וגרין הוא שחקן פנים שיוכל למשוך את ההגנה לדאבל טים ולהיות גורם מרתיע בצד ההגנתי. הגבוה מקונגו אמנם לא מקלעי הפנים המוצלחים ועושה את הנקודות שלו בעיקר מריבאונד התקפה ובהטבעות, אבל בהגנה הוא ללא ספק מציג יכולות מרשימות. השנה הוא ישתתף גם בתחרות ההטבעות, וזו יכולה להיות אפשרות הפריצה שלו.



מחליפים:

טייריק אוונס (סקרמנטו קינגס) - גארד

נבחר: בחירה 4, סקרמנטו
ממוצעים: 17.1 נקודות, 4.8 ריבאונדים, 5.5 אסיסטים, 1.8 חטיפות (9 בליגה)
אמנם סבל מנסיגה ביכולת השנה, אבל עדיין השחקן שסקרמנטו בונה סביבו (יחד עם קאזינס). כולם מקווים שיצליח להתגבר על הפציעה והבעיות האישיות שהפריעו לו השנה.

ג'רו הולידיי (פילדלפיה 76') - גארד
נבחר: בחירה 17, פילדלפיה
ממוצעים: 14.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 6.6 אסיסטים (20 בליגה), 1.4 חטיפות
דווקא אחד הרוקים שעשה התקדמות יפה אחרי פגרת האולסטאר שנה שעברה, הדיח את לואי וויליאמס מהחמישיה ונראה כמו רכז העתיד של הקבוצה מפילדלפיה.

טאג' גיבסון (שיקאגו בולס) - פורוורד
נבחר: בחירה 26, שיקאגו
ממוצעים: 7.8 נקודות, 5.7 ריבאונדים, 0.8 אסיסטים, 1.7 חסימות (14 בליגה)
ציפו שיסבול מהגעתו של בוזר על העמדה שלו, אבל פציעות של בוזר ונואה, יחד עם הפגנת יכולת טובה כמחליף (ושיפור מספרי החסימות למרות דקות מופחתות) השאירו את המעמד שלו בשיקאגו יציב. נראה שיכול להתפתח לשחקן יציב ללא מעט שנים.

ג'יימס הארדן (אוקלהומה סיטי ת'אנדר) - גארד
נבחר: בחירה 3, אוקלהומה סיטי
ממוצעים: 10.5 נקודות, 3.3 ריבאונדים, 1.9 אסיסטים, 1.1 חטיפות
שיפור קל לקלעי המצוין הזה. בינתיים מקבל דקות רק מהספסל, אך שקיבל הזדמנות השנה לפתוח במקום דוראנט הפצוע, סיפק 17.5 נקודות בשני משחקים מצויינים. הת'אנדר, אגב, ניצחו בשניהם. מתאים לשיטה של אוקלהומה סיטי והם עוד יקבלו ממנו בחזרה על האמון בו שבחרו בו בבחירה השלישית.


דארן קוליסון (אינדיאנה פייסרס) - גארד
נבחר: בחירה 21, ניו אורלינס
ממוצעים: 14 נקודות, 3 ריבאונדים 4.7 אסיסטים, 1.1 חטיפות
רכז רביעי מצוין שצמח מהדראפט הזה (החמישי - טיי לאוסון - נשאר בחוץ). קנה את עולמו בשנה שעברה כשהחליף את כריס פול הפצוע וניפק מספרים מדהימים עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים. בקיץ עבר לאינדי כדי לאפשר לו לפרוח בלי הצל של פול. השנה, גם בגלל השיטה המדכאת של אינדיאנה וגם בגלל שטי.ג'יי פורד שפתאום חזר לחיים דורך לו על המקום, ירד מעט במספרים, אך עדיין נבנה כרכז לגיטימי בליגה הזו.

וכן, זה אומר שכספי נשאר בחוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה