יום שני, 3 בינואר 2011

עמרי כספי לשיקאגו או ניו יורק?

שמועות בארה"ב טוענות שסקרמנטו מנסה להעביר את עמרי כספי. לפי הדיווחים שיקאגו וניו יורק הביעו עניין.
העונה של עמרי כספי וסקרמנטו עד עכשיו היא לא משהו להתהדר בו. סקרמנטו ניצחו היום סה"כ את המשחק השביעי שלה מ-31 ואם מורידים את הפתיחה הטובה (שלושה ניצחונות, הפסד אחד) התמונה עגומה עוד יותר. כספי ספג ירידה במעמדו בגלל ריבוי הפורוורדים בקבוצה, ואחרי שבתחילת העונה השמות של ג'ייסון תומפסון ודמרקוס קאזינס (הרוקי) היו המועמדים הראשיים לעבור, עכשיו הגיע תורו של כספי (וגם של קארל לאנדרי).

שיקאגו מחפשים בשבועות האחרונים שחקן שיוכל לפתוח את ההגנות מבחוץ. כספי מחזיק בממוצע של 1.6 שלשות למשחק (מקום 38 בליגה) ב-41.5% מחוץ לקשת (25 בליגה) והחוזה הנוח שלו יעזור גם הוא. שיקאגו אמנם מחפשים שחקן בעמדת הקלעי (שוטינג גארד) בעוד שכספי משחק כסמול פורוורד, אבל אם לא ימצאו אלטרנטיבה אחרת, יתכן וילכו עליו. את הדרך ההפוכה יעשו, כנראה, קית' בוגאנס הותיק ובחירת דראפט.

ניו יורק מחפשים בעיקר להוסיף עומק לספסל שלה, הסגנון של כספי במגרש הפתוח ויכולת הקליעה שלו מבחוץ מתאימה לשיטה של מייק ד'אנתוני. את הדרך ההפוכה צפוי לעשות הגארד רוג'ר מייסון ג'וניור, ששיחק מול כספי במדי ירושלים. 

כמובן שבשתי הערים (בעיקר בניו יורק) ישנה פזילה לקהילה היהודית בעיר. בניו יורק הנושא משמעותי במיוחד, כיוון שעיקר הקהילה היהודית מתרכז (בעיקר) בברוקלין, אשר צפויה לקלוט את ה'נטס' אשר משחקים היום בניו ג'רזי. הבאת שחקן יהודי (ובוודאי ישראלי) יכולה להיות משמעותית מבחינת המשיכה של הקהל למגרש.

איפה יהיה לכספי עדיף? בשיקאגו הוא יתחרה על דקות בעיקר מול לואל דנג, ויקבל כנראה דקות גם לידו. בניקס הוא צפוי להתחלק בדקות עם וילסון צ'אנדלר, לאנדרי פילדס ודנילו גאלינרי. המחליפים של השלושה האלה מקבלים בינתיים כ15-20 דקות, והדקות של כספי צפויות להיות גבוהות יותר. אמנם כישראלי וכאוהד ניקס אני לא ממש אובייקטיבי, אבל לדעתי בשיטת המשחק של ד'אנתוני ובבמה הגדולה בניו יורק, יהיה לכספי יותר נוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה