יום שני, 24 בינואר 2011

משחקים בנדמה לי (פינת הטרייד) - עוד כמה טריידים שצריכים לקרות



אז אחרי שאתמול שלחתי במסגרת הפינה הזו את אנדרה איגואדלה לדנבר, את כרמלו אנתוני לניקס ואת אנדריי קירילנקו לניו ג'רזי הגיע הזמן 'להחריב' עוד כמה קבוצות, והפעם על המוקד: הקליפרס וגולדן סטייט.
גולדן סטייט, כך לפי השמועות שעולות מהליגה, מחפשת להוסיף כוכבים להרכב שלה בכל מחיר. בעוד שהקליפרס מחפשים להשיג סמול פורוורד בעל חוזה סביר עבור הסנטר כריס קיימן. הפציעות המרובות של קיימן, יחד עם ההצלחה של דיאנדרה ג'ורדן הצעיר (וזה שהוא חבר של בלייק גריפין זה רק בונוס) הפכה את הסנטר עם האזרחות הגרמנית למיותר בLA.

אז בואו נצא לדרך:

טרייד 1:
מעורבות: 3 קבוצות: גולדן סטייט, הקליפרס ויוסטון

לוס אנג'לס קליפרס:
נותנים: כריס קיימן (ליוסטון)
מקבלים: דורל רייט וולאדימיר ראדמנוביץ' (מגולדן סטייט)
למה? הקליפרס מוותרים כאן רק על קיימן, ועל זה דיברנו כבר, ובתמורה מקבלים את דורל רייט, בעונת פריצה רצינית, ואת ולאדימיר ראדמנוביץ' עם החוזה המסתיים שלו. יחד עם גורדון, בלייק, בארון וג'ורדן עם חיפוי של גומז-אמינו-דיוגו-פוי מהספסל, לקליפרס תהיה קבוצה איכותית ומעניינת לרוץ איתה בשנים הקרובות.

יוסטון רוקטס:
נותנים: קווין מארטין (לגולדן סטייט)
מקבלים: כריס קיימן (מהקליפרס)
למה? הרוקטס כנראה ירדו סופית מפרוייקט יאו מינג ומסיבה כלשהי עושה רושם שהם מאד רוצים להפטר שם מקווין מארטין. קיימן נותן להם הזדמנות טובה בצבע, ויחד עם סקולה ישלים קו קדמי סביר בהחלט, כשהרוקטס ילכו לדראפט כדי להביא פרוספקטים לקו האחורי ו\או יסחרו בחוזה הנוח של אהרון ברוקס (שמיותר שם גם ככה) שהיה השחקן המשתפר של העונה שעברה, להזכירכם.

גולדן סטייט ווריורס:
נותנים: דורל רייט וולאדימיר ראדמנוביץ' (לקליפרס)
מקבלים: קווין מארטין (מיוסטון)
למה? אין הרבה כוכבים גדולים זמינים כרגע בשוק. המילטון מבוגר מדי, פרינס גם ככה לא מעניין אותם ועל אנתוני הם מבינים שאין מה לדבר. בהתחשב בנסיבות קווין מארטין הוא בהחלט אופציה טובה עבורם. אמנם נשאר להם חור בעמדת הסמול פורוורד, אבל נטפל בזה מייד בטרייד הבא.

טרייד 2:
מעורבות: 3 קבוצות: גולדן סטייט, שארלוט, דאלאס

גולדן סטייט ווריורס:
נותנים: סטפן קארי ודן גאדזוריץ' (לשארלוט)
מקבלים: ג'ראלד וואלאס ודי.ג'יי אוגוסטין (משארלוט)
למה? כנראה שיש איזה חתול שחור שעבר בין קארי למונטה אליס. הסטייט הצהירו שכולם אצלהם בקבוצה ניתנים להעברה למעט מונטה אליס, מה שאומר - במילים אחרות - שהם אוספים הצעות על קארי. האופציה הראשונה שגולדן סטייט ינסו להשיג תהיה כנראה אנדרה איגואדלה, אבל כיוון שלפי הטריידים של אתמול הוא כבר לא נמצא בפילי (וגם בגלל שבין טרנר וג'רו הולידיי הצעירים ללואיס וויליאמס שמגבה מהספסל לקארי אין יותר מדי מקום) אז נלך על האופציה השניה - הבובקאטס. הווריורס ישמחו להנחית את ג'ראלד וואלאס אצלהם, שיחד עם ביידרינס (כשהוא בריא) ודיוויד לי (כשהוא משחק) ייצור קבוצת ריבאונד טובה שיודעת גם לרוץ, ויחד עם קווין מארטין ומונטה אליס בקו האחורי, נוצרת כאן קבוצה עם לא מעט כלים התקפיים. אוגוסטין יגבה את אליס ומארטין מהספסל וישחק רכז ליד שניהם.

דאלאס מאבריקס:
נותנים: קארון באטלר וג'יי ג'יי בראה (לשארלוט)
מקבלים: סטפן ג'קסון (משארלוט)
למה? כי דאלאס מחפשים את החיזוק של כאן ועכשיו. ג'קסון הוא שחקן קשוח מאד, שכבר היה עם סן אנטוניו במעמדים גדולים. יש לו גם ביצים גדולות - מצרך נדיר בדאלאס, משום מה. יחד עם שון מאריון בעונת פריחה מחודשת ועם תחיית המתים של טייסון צ'אנדלר, פתאום דאלאס נראית כמו קבוצה קשוחה שיכולה להסתכל לסן אנטוניו והלייקרס בלבן של העיניים - ואז להתחיל לבכות, כי זה מה שקורה שהפרנצ'ייז שלך הוא נוביצקי.

שארלוט בובקאטס:
נותנים: סטפן ג'קסון (לדאלאס) ג'ראלד וואלאס ודי.ג'יי אוגוסטין (לגולדן סטייט)
מקבלים: סטפן קארי ודן גאדזוריץ' (מגולדן סטייט), קארון באטלר וג'יי ג'יי בראה (מדאלאס)
למה? כי שארלוט כנראה הולכים למודל של בנייה מחדש (כן, שוב). הבנייה מסביב לקארי - בן של אחד השחקנים האהובים בשארלוט מאז הקמתה (עוד בגלגול הקודם בתור ההורנטס - דל קארי) יחד עם ג'ראלד הנדרסון שמתחיל לקבל ביטחון אצל פול סילאס וטיירוס תומאס, שבינתיים נפצע, אבל עוד יתרום לא מעט בעונות הבאות - יכולה ליצור לא מעט אופטימיות במדינת הכדורסל. את באטלר אפשר להשאיר על חוזה נמוך יחסית או להעביר בטרייד נוסף (החוזה שלו מסתיים) עבור שחקן גבוה. הקבוצה צריכה להיות בדמותו של קארי.

טרייד 3:
מעורבות: 2 קבוצות: פורטלנד, טורונטו

פורטלנד בלייזרס:
נותנים: אנדרה מילר, ג'ואל פרזיבילה (לטורונטו)
מקבלים: חוזה קלדרון, אמיר ג'ונסון ובחירת דראפט ראשונה של מיאמי (מטורונטו)
למה? אנדרה מילר כנראה לא ירצה להמשיך בפורטלנד וזו תהיה החלטה משותפת שהקבוצה תממש את האופציה על סיום החוזה בקיץ הקרוב. לאור העובדה שעתידו של ברנדון רוי, כוכב הבלייזרס, נמצא בסימן שאלה, הגיוני שפורטלנד ירצו לקבל משהו בתמורה עבור מילר. קלדרון הוא רכז אמיתי, לא מוצאים הרבה כאלה בליגה, וגם החוזה הגבוה שלו לא אמור להרתיע את הבלייזרס. ג'ונסון הוא שחקן פנים לא רע, שיחליף בינתיים את אודן וקמבי הפצועים ויהיה מחליף סולידי כשאחד מהם יחזור. בנוסף הם מקבלים את הבחירה של מיאמי (מוגנת ל-14 הבחירות הראשונות) ובפורטלנד, לרוב, יודעים מה לעשות עם בחירות נמוכות יחסית.

טורונטו ראפטורס:
נותנים: חוזה קלדרון, אמיר ג'ונסון ובחירת דראפט ראשונה של מיאמי (לפורטלנד)
מקבלים:אנדרה מילר, ג'ואל פרזיבילה (מפורטלנד) 
למה? שתי סיבות: הראשונה - הקלה כלכלית גדולה. קלדרון לוקח 9 מיליון לעונה ב3 השנים הקרובות וג'ונסון לוקח 5 מיליון העונה ועולה בחצי מיליון כל שנה עד ל2015. עם החוזים המסתיימים של מילר ופרזיבילה ביד, לטורונטו יהיו כ-20 מיליון דולר לבזבוזים בקיץ הקרוב, שאמור להיות די מאתגר ללא מעט קבוצות בליגה. גם אם יחליטו להשאיר את מילר כ'מבוגר אחראי' בקבוצה, עדיין יהיה מספיק כסף מתחת לתקרה בשתי העונות הקרובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה