יום רביעי, 7 במרץ 2012

זמנים עמוסים עוברים על כוחותינו

כל כך הרבה דברים וכל כך מעט זמן... בואו ננסה לתמצת את זה.
קודם כל חג שמח לכולם. החודשיים האחרונים היו העמוסים ביותר מבחינת טראפיק בבלוג, ואני מצטער שלא הצלחתי לגמול לכם בפוסטים חזרה. אבל לא מעט דברים כן קורים והנה המרכזיים שבהם:

קודם כל ביום שישי הקרוב 'קולות מהפרקט' מאחד כוחות עם 'ריימז אנד רית'מז' לטובת הפנינג פורימי בחסות מאד מאן. בחוץ  - מעגל פריסטייל פתוח לקהל הרחב. בפנים - מתן שרון (מהבלוג ריימז אנד רית'מז, ממדור המוזיקה של NRG ומתוכנית הרדיו ריימז אנד רית'מז) ואני בשידור של היפ-הופ פורימי. הפריסטיילרים הטובים ביותר ייבחרו על ידי הנציגים שלנו בחוץ וייכנסו לעשות פריסטייל לייב באולפן. מי שיהיה הטוב ביותר יזכה בביט של טונה ושעת אולפן במאד מאן סטודיוז כדי לפרק לביט הזה את הצורה. האיוונט כאן

********************************************************

אתמול הבלוג הזה הגיע לציון דרך משמעותי (לפחות מבחינתי) - הוזמנתי כבעליו להגיע למפגש בלוגרים עם מתמודדי the voice ישראל בדן אכדיה הרצליה. כזכור לכם (בטח זכור!) כתבתי כאן פוסט אחרי התוכנית הראשונה של דה וויס, כשהיא עוד הייתה הפתעה נעימה ועדיין לא היה ברור אם היא באמת תצליח. מה אתם יודעים? עכשיו השאלות הן האם כוכב נולד תצליח לשרוד את דה וויס ולא ההיפך.
בכל הנוגע להפקת דה וויס, יש לי רק מילים טובות. קודם כל, מרענן לראות מישהו במדינה הזו שמשתייך למדיה ה"ישנה" שמצליח באמת להתקדם הלאה. דף פייסבוק מעודכן, עמודים אישיים לכל המתמודדים, טוויטרים וכו'. לפי מה שאני מבין מדובר גם בהתחייבויות חוזיות על הפורמט, אבל בכל מקרה מגיע להם שאפו.
גם העובדה שההרגשה הייתה שהמתמודדים לא באמת תודרכו יותר מדי לפני כן (למעט, אולי, על נושאים שקשורים למגבלות הפורמט עצמו - לדוגמה כששאלתי על ביצוע חומרים אישיים של המתמודדים מישהי מהפקת התוכנית מיהרה להתערב) הייתה מצויינת. המתמודדים הסתובבו זמן רב לפני הפאנל לדבר ולהצטלם עם מי שהגיע וענו באריכות על השאלות של הבלוגרים\כתבים.
השאלה המרכזית שלי הייתה על היציאה מתוכנית ריאלטי עם תווית של - טוב, יוצא ריאלטי. בפאנל ישבו זמרים כמו מיטל מיכאלי, צחי הלוי (שעומד להשיק את האלבום שלו, שיהיה במזל טוב), רז שמואלי (שכונתה בפוסט הראשון 'המעצבנת עם הפפיון' - או שזו הייתה סיוון טלמור? נו מילא - ובינתיים הפכה להיות אחת המתמודדות שיותר שווה לעקוב אחריהן עם ביצוע בתוכנית הלייב הראשונה עם עיבוד שכולל פאקינג נבל) וחנן בן סימון - מתמודדים שמגיעים עם ותק מוזיקלי כזה או אחר ושברובם לא מכוונים דווקא למיינסטרים. התשובה של כולם הייתה שאין להם בעיה עם התווית הזו. שהם גאים להיות תחת התווית של דה וויס. מצד אחד יש בזה משהו מאד יפה, שכנראה התווית הזו של יוצאי תוכניות ריאלטי מוזיקליות כבר לא מרתיעה כמו פעם (וגם, כמו שהם אמרו בצדק, לא בא על חשבון עבודה קשה אחרי התוכנית) ומצד שני קצת היה חסר לי החשש הזה, סימן השאלה הזה, לגבי מה שקוראים 'התמסחרות' ואיבוד הקהל הישן.

********************************************************
אם כבר בתוכניות ריאלטי עסקינן אז הגר 'סקאר' דדון ניסתה את מזלה בכוכב נולד (היסטוריוני התוכנית זוכרים אותה מבצעת שיר של מרגול ומרימה אולם מלא בחיילים) וברחה משם מהר מאד. בסצינת ההיפ-הופ היא מוכרת כבר לא מעט שנים (בין השאר הופיעה באלבום של תכל'ס) ועכשיו היא מוציאה שיר חדש אחרי תקופה ארוכה: "אני רוצה להאמין"
השיר הוא בכיון היפ-הופ\סול\אתני\אקוסטי. עשוי טוב, בסה"כ, אבל חסרה לי קצת אדג'יות בשיר, קצת אנרגיות. הכיוון הזה הוא כיוון שאני אשמח לשמוע במיינסטרים המקומי, אבל וואלה... חסר לי משהו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה