יום שני, 27 בפברואר 2012

טריידים שצריכים לקרות

אז פסטיבל האולסטאר מאחורינו (ונקווה שיפיקו לקחים לפחות לגבי תחרות ההטבעות והשלשות שנה הבאה) ועכשיו אנחנו מתפנים לדבר המעניין באמת - פסטיבל הטריידים.
הנה כמה טריידים שהייתי רוצה לראות בליגה

1. לייקרס-טי וולבס-ווריורס
הלייקרס נותנים את פאו גאסול לגולדן סטייט
גולדן סטייט נותנים את מונטה אליס למינסוטה ואת דיוויד לי ללייקרס
מינסוטה נותנים את דרק וויליאמס לווריורס ואת מייקל ביזלי ולוק רידנאור ללייקרס.

חלקים של הטרייד הזה כבר רצים בשמועות בתקופה האחרונה. מינסוטה ישיגו את הסקורר שהם רוצים לקו האחורי על חשבונו של ביזלי שמשחק בעמדה עמוסה ולא סומכים עליו, הלייקרס ישיגו מחליף ראוי לגאסול, יחד עם רכז סולידי ואת מייקל ביזלי שהם מאד מעוניינים בו, וגולדן סטייט יקבלו שחקן פנים נורמלי, כזה שאפשר לסמוך עליו ושיודע גם למסור. בנוסף דרק וויליאמס יוכל להשתלב בחמישיה במקום דורל רייט המאכזב, או לידו, כשרייט עובר לעמדה 2.

מבחינת שכר הטרייד עובר

2. ניקס-אורלנדו-דאלאס
אורלנדו נותנים את דווייט הווארד, ריאן אנדרסון, כריס דוהון והידאט טורקוגלו לניקס ואת ג'אמיר נלסון למאבס.
הניקס נותנים את טייסון צ'אנדלר ואמארה סטודאמייר למג'יק ואת אימאן שומפרט (או יותר טוב- טוני דגלאס) למאבס.
המאבס נותנים את רודי בובואה וג'ייסון טרי למג'יק.

המג'יק בונים מחדש את הקבוצה שלהם מסביב לטייסון צ'אנדלר ואמארה סטודאמייר עם ביג בייבי דיוויס כגיבוי. בנוסף הם נפטרים מהחוזים המעיקים של טורקוגלו ודוהון (מי אם לא הניקס יקחו חוזים מעיקים) וגם מנלסון שלא ירצה להשאר בלי הווארד. הם משיגים את בובואה כאופציה לבניה בהמשך ויוכלו להשתמש בחוזה הנגמר של טרי עבור טרייד המשך (הזכירו את קלדרון בהקשר שלהם) או להשאיר אותו ולבנות אותו כשחקן השישי, עם בובואה, רדיק וג'יי ריץ' מקדימה. בנוגע לדאלאס - הם בונים לעצמם אופצייה ב' למקרה שדי-וויל לא יגיע בקיץ (או שיוכלו להשתמש בנלסון כחלק מטרייד עליו) ושומפרט (או דגלאס) ייכנסו גם כן לרוטציית המחליפים בקו האחורי.

מבחינת שכר לא ניתן לבחון כרגע את הטרייד בESPN כיוון שצ'אנדלר מוגבל לטרייד עד ה1.3, אבל זה אמור לעבור

3. לייקרס-מילווקי-טורונטו
הלייקרס נותנים את סטיב בלייק לטורונטו ואת אנדרו ביינום למילווקי
טורונטו נותנים את חוזה קלדרון למילווקי
מילווקי נותנים את סטפן ג'קסון, אנדרו בוגוט וברנדון ג'נינגס ללייקרס.

טורונטו מנסה כבר איזה 3-4 שנים למצוא טרייד ראוי על קלדרון, אבל לא ממש הולך לה. אמנם החוזה של בלייק ארוך בשנה מזה של קלדרון, אבל סה"כ הוא מכניס לו 12 מיליון דולר - לעומת 20 בחוזה של קלדרון. אם הלייקרס יזרקו פנימה גם מזומן, בכלל יהיה טוב.
מילווקי עושה ויתור כואב על ג'נינגס, אבל צריך לזכור שהוא צפוי לעזוב בסיום החוזה שלו. השוק של מילווקי קטן לו מדי, והוא ישמח לחזור ללוס אנג'לס. תוסיפו את הבעיות שיש להם עם ג'קסון והעובדה שבוגוט תמיד עלול להפצע, והאינטרס שלהם ברור. קלדרון וביינום יוכלו להיות שחקני המפתח בשנתיים הקרובות, וביינום גם יוכל למשוך לעיר שחקנים נוספים. 
מבחינת הלייקרס הם משפצים את הקבוצה ומנחיתים גם את מי שירש את קובי - ג'נינגס. ג'קסון הוא לוחם קשוח שכבר יש לו אליפות אחת בחגורה והוא יתאים לסגנון ההגנתי של מייק בראון ובוגוט הוא סנטר סולידי מאד - כל עוד הוא בריא.

מבחינת שכר הטרייד עובר ואפילו משפר את הלייקרס והבאקס.

4. קליבלנד-דנבר-ניו אורלינס
ניו אורלינס נותנים את כריס קיימן לקליבלנד ואת ג'ארט ג'ק לדנבר
קליבלנד נותנים את ראמון סשנס לניו אורלינס ואת אנטואן ג'יימיסון וסמוארדו סמואלס לדנבר
דנבר נותנים את כריס אנדרסן, קורי ברואר, קנת' פאריד וטרייד אקספשן של 5 מיליון דולר לניו אורלינס ואת טימופיי מוזגוב לקליבלנד.

כרגע לא נראה שניו אורלינס תמצא קונה במחיר שנראה לה ראוי עבור כריס קיימן. אין לה צורך ספורטיבי בו (אמקה אוקפור בהחלט מספיק) ולכן היא תנסה לתת אותו למי שיתן לה הכי הרבה פרוספקטים צעירים\בחירות דראפט. אמנם ג'ארט ג'ק הוא שחקן חשוב כרגע במערך של ההורנטס, אבל הוא ניתן לויתור תמורת המחיר הנכון, וסשנס מתאים בהרבה להפעיל את אריק גורדון.
קליבלנד יקבלו את קיימן, ויוכלו להחליט האם הם רוצים להשאיר אותו או להסירו מתקרת השכר בסיום העונה. הטרייד הזה משחרר לה כשלושה מיליון דולר נוספים מהתקרה, ובעוד שהחוזה של ג'יימיסון היה יורד מהספרים בכל מקרה בסוף השנה, החוזים של סמואלס וסשנס נמשכים. בנוסף קיימן יוכל לחנוך את מוזגוב, שינסה לבנות את עצמו בקבוצה צעירה נטולת לחצים.
דנבר מקבלת כאן וטרן שיכול לעשות נקודות מהספסל ולהוסיף להם אופציה התקפית. אמנם הם מוותרים על פאריד, אבל הם מוסיפים גם לבק-קורט שחקן שיכול לתרום להם בשתי עמדות הגארד - ג'ק. (שיהווה גם גיבוי למקרה שאנדרה מילר ו\או רודי יעזבו) וסמואלס אמור להצליח להכנס ולמלא את מקומו (ומקומו של מוזגוב) בעמדות הפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה