יום שני, 6 בפברואר 2012

דברים לפתוח איתם את השבוע

כמה דברים קטנים (יותר או פחות) שהצטברו לתחילת השבוע - להנאתכם
שיר - 
סצינת ההיפ-הופ\רגאיי\פאנק זוכה לייצוג יפה ב'דה וויס' בינתיים. אחרי גדי אלטמן (בין השאר בכוח ראסטה), רועי אדרי (רויאל) וקרן אור (שפרסמנו קאבר שלה לקאשי לפני כמה ימים - בסוף הרשומה) הגיע אלון שר (ששר בין השאר עם כלא 6,  קנדוג ו713) ונכנס גם כן לנבחרת. בתיאום מפתיע (אעלק) יוצא סינגל של ההרכב שלו - מניפסט - בדיוק אחרי האודישן שלו.

רמיקס - 
אחרי ששבוע שעבר שמעתם כאן את המאש-אפ האדיר של MBZ ל'ימים יגידו' של נצ'י, מגיע עכשיו ריליס חדש שלו - מאש אפ ל'יום טוב\יום רע' של סגול59 ופיטיות'. מתחיל מעניין, הביט הופך לקצת מונוטוני ואז מגיע טוויסט שמרים את השיר הזה.
היום מושיק יגיע אלינו לתוכנית להתארח ולדי.ג'יי סט. בינתיים תהנו. הורדה 


מאש אפ חדש - 
במסגרת המיקסטייפ שלי, כבר יש שני מאש-אפים לפלד - אחד על ביט של פרימו ואחד על הביט של swagga like us. אבל אתמול הוצאתי מאש-אפ נוסף, במיוחד למי שנמצא אצלי בפייג' בפייסבוק. בקיצור, כנסו לשם, תעשו לייק, ותורידו את השיר, מאש אפ של 'כף כף' של פלד על ביט של נאס

קטע חי - 
שלושה אמ.סיז - אורטגה על הראפ, עידן בן נון ואלמוג טבקה על החיזוקים
ארבעה (או חמישה?) ביטים
אחד די.ג'יי מש



אלבום להורדה -
את הג'ופאז כבר פגשתם כאן, להזכירכם - ההרכב שמובל ע"י שירוטו\טומי רותם אשר ידוע גם בכינויו 'הבן של סגול 59'. 
החבר'ה האלה הוציאו אלבום ראשון, להורדה חינם. שווה לכם להקשיב להם, הדבר הזה יהפוך לפריט אספנים מתישהו


יוטיוב - 
פרוייקט המאש-אפים עלה גם ליו-טיוב. אתם מוזמנים לשמוע אותו שם (ואפשר כמובן גם להוריד מהבאנדקאמפ או ממדיהפייר)


בלוג - 
מרכז הכובד של המוזיקאים, בטח בתחום ההיפ-הופ, עובר מלייבלים מסודררים וחברות תקליטים להתנהלות עצמאית. יש לכך חסרונות, אבל גם הרבה יתרונות.
הבלוג 'מוזיקאי במשרה מלאה' של רועי פוברצ'יק מציג כללים וטיפים למוזיקאי העצמאי, פחות בדגש על המוזיקה ויותר בהקשר של כל שאר הדברים שבד"כ מוזיקאי לא מתעסק איתם - מרצ'נדייזינג, קשר עם הקהל, התנהלות מקצועית וכו'. יש שם הרבה מאד נקודות שאני מאמין שהרבה מאד מוזיקאים יכולים ללמוד מהן. שווה לכם לקרוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה