יום רביעי, 21 במרץ 2012

מוזיקה - קצת מכל דבר

זה בא בתקופות הסיפור הזה של המוזיקה. יכולים להיות ימים שחונים ומיד אח"כ פתאום להתפוצץ עם מלא דברים טובים.
חומרים להורדה זה תמיד טוב. קצת ישנתי על זה כש'דאבל קאסט' שיחררו כמה שירים להורדה חינם מהרשת, אבל אני יכול לתרץ את זה בזה שהייתי בחו"ל בדיוק. בכל מקרה הצמד הטרי הזה עושה היפ-הופ מגניב בעברית וצרפתית ונותן לכם חומרים להורדה חינם. לא תקחו?

מי שעוד נותן לכם חומרים להורדה הוא... אני! אני מקווה שכבר הורדתם מהבאנדקמפ שלי את המיקסטייפ האחרון ושני הריליסים שאחריו (תתקעו בחצוצרה וכף כף) ועכשיו סיימתי גם את הפינה של היו-טיוב כשכף כף עלה לרשת


טיזר חדש לקראת מיקסטייפ של די.ג'יי ויזמאן (אני מקווה שאני לא טועה). אני לא מכיר יותר מדי חומרים שלו, אבל אם כבר בטיזר יש את פלד, אורטגה ונצ'י אז יש למה לחכות. נראה מעניין



נישאר באווירה הדאבסטפית - MASSS טסו לחו"ל להפיץ את בשורת הדאבסטפ הארצישראלי, והם משחררים עכשיו טראק חדש יחד עם הוריקיין קתרינה. זה דאבסטפ וזו קתרינה, שני דברים שאני ממשיך לחכות שיפתיעו אותי לטובה, אבל נשמעים לי כל הזמן אותו דבר. אבל אם אתם אוהבים - אז אתם תאהבו. 

ונסגור עם קאבר - בעידו לדרמן נתקלתי כשהוא היה סולן להקת אמסטפ - להקה שעשתה נו מטאל מצויין ובין השאר שיתפה פעולה עם כלא 6 (ובתקופה מסוימת קאשי היה הסולן שלה). אח"כ הוא התפרסם יותר בתור הבסיסט של להקת התקווה 6 ועכשיו יוצא אלבום הבכורה שלו 'האור בעיניים', ומתוכו הקאבר המצויין הזה ל'צליל מיתר' של אייל גולן.
עידו הוא גם אחד האנשים האקטיביים ביותר במדיה החברתית ואפשר לרכוש את האלבום שלו ב19.90 בלבד באמצעות עמוד הפייסבוק שלו (מי שמתעקש על עותק פיזי ישלם 10 שקלים נוספים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה