יום ראשון, 13 במאי 2012

מתחילים את השבוע


אחת הדרכים הבטוחות להבין שהקיץ בפתח הוא לראות את כמות הריליסים וההופעות עולה. רק ביום חמישי היה לנו אדישן מלא במוזיקה - וזה בלי להזכיר את האלבומים שיצאו בשבועיים האחרונים - והנה כבר עוד ארבעה קטעים חדשים. אז יאללה, נתחיל.
'המופע של ויקטור ג'קסון' זה השם החדש והקליט שבחרו לעצמם חברי להקת NOD. אחרי שצברו לא מעט הייפ על ההופעות שלהם הם משחררים קטע חדש מתוך סיבוב הופעות האביב שלהם, שהתחיל ביום שישי ויימשך עד שבוע הבא.
* יש לי בעיה עם EMBED לסאונד קלאוד כרגע, אז בינתיים תיאלצו להסתפק בלינק
היום (ראשון) הופעה ב"עשן הזמן" בב"ש.
מחר הופעת קומזיץ ברחובות (אשכרה)
ביום שלישי הם יופיעו באברם בר בירושלים
רביעי בלימה לימה בת"א
וביום שבת הם יופיעו בארט באר בעין הוד
פרטים נוספים פה

פיטיות' מוציאים עוד שיר מהאלבום הגנוז. הפעם הוא נקרא 'כל פעם', הביט שייך הפעם לקרוקד קיד והם מארחים כאן את יותם הנביא ופלאשבק. יש להם סגנון מאד מעניין לפיטיות', ואני מקווה שנצליח לראות אותם מתגברים על מחסום הצבא שהפיל כבר כמה הרכבים עם פוטנציאל (מישהו עוד זוכר את איג'קט?). יש גם הורדה, אגב.


בכיוון שונה לגמרי יש לנו שיר חדש של כפיר צפריר, טייגר וסקיי. אם זה מזכיר לכם את the motto של דרייק זה לא מקרי, אבל יש משהו מאד מגניב בשיר הזה. גם בזה יש הורדה. אה, הפקה מעולה של די.ג'יי דנבר.


אחרון ודי - פנינה אדירה לדעתי. החבר'ה האלה מזהים את עצמם כ- ?.?.? - סולספליף, בני והגר (סקאר). ההפקה כאן שייכת לאנדריי סטולפינסקי, הארדקור אדיר, אבל לא כזה שאי אפשר לעכל. סוף סוף סולספליף יוצא 'נקי' וברור החוצה ובני הוא מאלו שמתפתחים מטראק לטראק. פשוט נהדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה