יום חמישי, 3 במאי 2012

קטעים חדשים להתחיל איתם את הסופ"ש

כמה קטעים חדשים שיצאו בימים האחרונים, רובם של ראפרים שכבר שמעתם עליהם, אבל הם עדיין מתאימים להגדרה 'בתחילת דרכם' והם מתחילים את הפריצה האמיתית שלהם אל לב הסצינה עכשיו.
ריליס חדש לחבר'ה מאל.איי - טי או בי ויותם 'הנביא' עם השיר בעל השם הבלתי אפשרי "חווה אלברשטיין סוואג" (אשכרה). אין לי מושג מה לחשוב על הקטע הזה. הוא טוב לפרקים, משעמם בחלקים אחרים והרבה פחות טוב מדברים אחרים ששמענו מטי.או.בי בתקופה האחרונה.
תשפטו בעצמכם:

בחור נוסף שמוציא היום קטע חדש הוא מרקוס - זוכה תחרות הפריסטייל שערכנו במאד מאן - עכשיו תראו, לבחור יש כישרון, יש לב והוא מוציא את הרגש על המיקרופון, רק שהשיר הזה הוא - איך לומר - בנאלי מדי. זה מתחיל מהבחירה של הביט (the message של נאז) וממשיך בליריקה שכאילו מסתובבת מסביב למה שהוא רוצה להגיד בלי להגיע בדיוק לנקודה. משהו חסר לי כאן לצערי.


גם השיר הבא השאיר אותי קצת עם סימני שאלה, אבל מהכיוון ההפוך דווקא - אין לי ספק שזה השיר שעשוי טכנית הכי פחות טוב (ברייק לפני הפזמון השני לא במקום ונפילות מהביט שלא ממש מתאימות לראפרים האלו) אבל מצד שני זה השיר שהכי סחף אותי. סול ספליף וBNY - משהו בי נדפק. הארדקור שיט. יש גם הורדה


ונסיים את הסיבוב שלנו איפה שהוא התחיל - בלוס אנג'לס. אל.איי פלואו - עוד בחור מהמאפיה הישראלית שעובדת מעבר לים - עומד להוציא מיקסטייפ חדש. הוא שלח לי כמה קטעי יו-טיוב ורובם ברמה לא מספיק טובה לטעמי, אבל בשיר הבא יש משהו מגניב, כנראה הוייב האל.איי שמגיע - איך לא - מהעיסוק בוויד מקליפורניה. הוא מארח כאן את טאלנט דיספליי והנביא (שהיה גם בשיר הראשון) וזה נקרא "פה כותנה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה