יום חמישי, 10 במאי 2012

זה שוב הזמן הזה של השבוע

שבו אני מגלה כל מיני דברים שפספסתי השבוע ומכין אתכם לקראת המוזיקה של הסופ"ש.
אז הנה, בואו נתחיל:
יוצא לי להתקל בתקופה האחרונה בשם 'בן בלאקוול' לא מעט. לא ממש ברור לי מי הוא או מאיפה הוא הגיע, אבל הכיוון שלו מאד מסחרי, אבל לאו דווקא ברע.
לחומרים ששמעתי עד עכשיו לא ממש התחברתי. גם זה לא ממש כוס התה שלי, אבל כן הייתי ממליץ לכם לשים עליו עין בתקופה הקרובה.

נעשה רגע פניית פרסה ונעבור לקרח ('וחברים') עם השיר הזה 'חרא חומר' שמביא דווקא בשורות של שלום ואחווה (נו שיט)



נחזור רגע לקו המסיבתי (ובעצם נמשיך בו עד סוף הפוסט) - לירון קטלן גם כן מסתובב בסצינה זמן לא קצר, ועכשיו הוא משחרר שיש שנקרא 'סטופ את זה'. השיר בעיקרון מכוון למסיבות ולרחבות הריקודים, אבל משהו בפזמון של השיר לא עובד. שי עם וורס אדיר, אבל לקטלן יש עוד מה להתקדם גם באיזור הזה.



קליפ נוסף יוצא היום ללוקץ', קטע שנקרא 'זוז' בהפקה של אורי שוחט כשפלד הוא זה שמביים את הקליפ. כיוון קצת אחר מהדברים האחרונים ששמענו מלוקץ' וסה"כ אחלה קטע



נסגור עם די.ג'יי פייפ, במאש אפ מגניב לסולג'ה בוי פייפ שחרר בימים האחרונים גם די.ג'יי סט קצר, אבל דווקא במאש אפ הזה יש משהו יותר מעניין

ושתי קטנות:
1. מברוק למג'יק שהגיע למקום השני בתחרות המאש אפים שנערכה ע"י מכללת בי.פי.אם
2. למי שלא יודע - העליתי בלוג (בעזרתו של ניצן גינזברג - לשעבר איש שלוש לראש) שמתמקד בהיפ-הופ ישראל ומדווח על קטעים חדשים באנגלית. אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב דרך פייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה