יום חמישי, 26 במאי 2011

אחד היתרונות של האינטרנט

היא מהירות העברת האינפורמציה. הנה לדוגמה מייל שקיבלתי אתמול:
היי אור, שמי איתי פריד , זמר יוצר מת"א .
בימים אלו יוצא אלבומי השלישי 'Sleeping through the end' בהוצאה עצמית ובנוסף שני קליפים חדשים.
אני קורא את הבלוג שלך ואשמח אם תכתוב במידה ותאהב.
אמנם אני בספק אם איתי באמת קורא את הבלוג שלי, כי לסגנון המוזיקלי שלו אין שום קשר למה שאני כותב עליו כאן (שלא לדבר על זה שלא ממש טרחתי להסתיר את העובדה שזה ריסקי מבחינתי הנושא של זמרים ישראלים ששרים באנגלית) אבל וואלה, דווקא יש משהו במוזיקה שלו. שום דבר שהסעיר אותי, אבל בהחלט מזיז משהו


זו גם קריאה לאמנים שקוראים את הבלוג שלי (במידה ויש כאלה) - אם בא לכם שאני אשמע דברים שלכם ואעלה לכאן במידה וימצאו חן בעיניי - אתם מוזמנים לשלוח לי ל- Court.Voices@gmail.com

הנה שני הקליפים שהוא שלח, ולפחות אחד מהם גם מאד מעניין ומושקע





תהנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה