יום חמישי, 10 בפברואר 2011

סינגל חדש - שטר - infinity\מודה


יש מקומות שהבלוג הזה לוקח אותי אליהם שלא ציפיתי להגיע אליהם. אם מישהו היה אומר לי שאני אכתוב על מיוזיקל בבלוג הייתי אומר לו שהוא כנראה השתגע. אבל וואלה, זה קרה. ועכשיו? על הרכב היפ-הופ חסידי. פאק יה.

ההרכב הזה נקרא 'שטר', והאמת גיליתי אותו בחשיפת הסינגלים באתר מאקו, להראות לכם שלא רק על האח הגדול הם יודעים לדבר שם ב'קשת'. 
למעשה ההגדרה של הסינגל הזה כ'חדש' היא מעליבה קצת. בטח בעידן הדוט.קום, האלבום (!) של שטר יצא כבר לפני תשעה חודשים, ומכיל את הסינגל 'מודה' שעלה לרשת באפריל 2010.



חברי הלהקה מגיעים בעיקר מארה"ב ובריטניה, והם נפגשו בישיבה בירושלים - אני יודע, שמעתם את הסיפור הזה כבר. למרות שהלהקה מתהדרת שהאלבום שלהם "שובר את החוקים ומשרטט כיוון ייחודי לז'אנר ההיפ הופ", יש השפעות ברורות - בעיקר של מתיסיהו (אלא מה) וגם מהגורילאז. האיכות של השירים, האמת, הפתיעה אותי לטובה.


אז תהנו, ושתהיה שבת שלום, הא?


את האלבום של שטר אפשר להוריד מהאתר שלהם
אם ממש אהבתם אתם יכולים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק של שטר


וכמובן, לקבוצת הפייסבוק של 'קולות מהפרקט'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה