יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

מחפש מתנדבים


בגלל שאני תמיד מנסה לשפר את התוצרת, אני מחפש חבר'ה שמוכנים ורוצים לשמוע את הקטעים שאני מכין לפרוייקטי המאש אפים של קולות מהפרקט. המשמעות היא לקבל את הקטעים לפני שכל אחד אחר שומע אותו ולתת לי פידבק עליו. כמובן שקרדיט ינתן למי שישתתף. מעניין אתכם? תמשיכו לקרוא.

מה הדרישות?
בואו נחלק את זה למה כן ומה לא

מה כן?
  • חבר'ה שאוהבים מוזיקה, בדגש על חבר'ה עם אהבה לאולדסקול היפ-הופ (ואני לא מדבר על האולדסקול הזה משנת 2005) והיפ הופ ישראלי. 
  • חבר'ה עם שמיעה מוזיקלית מינימלית (ומעלה).
  • כאלו שיש להם זמן לשמוע שיר-שניים בתוך יומיים ולכתוב תשובה. הרבה מהעניין האינטרנטי הוא המידייות, ולכן אם ייקח לכם שבוע להחזיר לי תשובה - זה כנראה לא בשבילכם.
מה לא?
  • חבר'ה שבאים לקטול - אין לי בעיה עם ביקורת שלילית, כל הפרוייקט הזה הוא על מנת שאלמד, אבל בלי קטילות לשם הקטילות.
  • חבר'ה שלא יודעים לשמור על הפה (או על האימייל\פייסבוק) - אני מעביר לכם קטעים שלא נשמעו עדיין. חלקם מועברים אליי אקסלוסיבית. אין לי שום רצון שהדברים האלה יודלפו בלי ידיעתי או ידיעת האמן.
  • מנצחי תזמורת - אני לא צריך שתנתחו לי כל דבר. אוזן משופשפת בהיפ-הופ מספיקה בהחלט
אני אסביר את הבעיה שלי - אני שומע את הקטעים האלה ה-מ-ו-ן, ובאיזשהו שלב האוזן שלי פשוט מתרגלת לאופן שבו אני שומע את זה, בלי קשר אם זה מתאים או לא. אז מה בעצם אני מבקש מכם? לקבל את הקטעים האלה, לשמוע אותם ולהחזיר לי פידבק. לא ברמת ה'אהבתי\לא אהבתי', או לפחות לא רק את זה, אלא דברים ברמת ה'האקפלה לא מתאימה לוייב של הביט' או 'הוורס השני טיפה מאחר את הביט'. 

אם זה מעניין אתכם, דברו איתי במייל court.voices@gmail.com או דרך הפייסבוק שלי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה