יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

יא אולוהים, מה זה זה?



ככה זה כשלא שמים עין לכמה דקות - פתאום יש איזה התפרצות של אירועים שחייבים להגיב אליה.... אז הנה קצת ממה שהיה בסופ"ש והראשון הזה.




1. כדורסל - הNBA חוזרת! אתמול בשעת בוקר מוקדמת (יחסית) נציגי ארגון השחקנים והליגה הגיעו להסכם שכר חדש אשר אמור לסיים את השביתה ולהתחיל את העונה בעוד חודש פחות או יותר (ב-25/12, חג המולד). העונה אמורה לכלול 66 משחקים, משחק אולסטאר וכמובן פלייאוף מלא. החתמות השחקנים ומחנות האימונים אמורים להתחיל ב9.12 אבל כבר עכשיו מתחילות לעוף באוויר שמועות על שמות כאלו ואחרים לקבוצות כאלו ואחרות. בשביל לעשות לכם את המעקב קל יותר פתחנו קבוצת NBA ישראלית בפייסבוק שבה נזרים עדכונים בצורה רציפה (יחסית) ונביא את הדיונים המעניינים ביותר מפורום NBA ומכללות.
עוד בפורום NBA ומכללות - גולשים מוזמנים לכתוב על רגעי הNBA הגדולים ביותר שלהם ולזכות בפרסים מתנת אתר streetball.co.il.

2. קצת מוזיקה - לא הייתי מוכן לשטף השירים הזה. 
נתחיל מקרח שהוציא את השיר שלו לפני איזה שבועיים והוא נקרא '27'


איזי התחיל בשחרור חומרים שהצטברו אצלו במגירה ולא ייכנסו לאלבום והנה הראשון שבינהם:



ממש עכשיו עידן בן נון הוציא שיר חדש יחד עם ראסטי



וקצת יותר מוקדם יצא שיר חדש לסקיי יחד עם די.ג'יי אונלי


בקשר לקולות mash up פרקט - הסופ"ש הזה היה פרודוקטיבי במיוחד ויש כבר עוד שלושה שירים בשלבי סיום (כולל אחד מהמיקסטייפ השלישי!) ועוד אחד בשלבי עבודה ראשוניים. אני ממשיך לאסוף אקפלות וחומרים. מחר בקולות מהפרקט במאד מאן FM תוכלו לשמוע את אחד השירים בהשמעת בכורה (כאשר מדובר למעשה בגרסה הלא-סופית של השיר)


3. ולסיום - פרגון לחבר ושותף לכובע הבלוגינג - אמרי מרמור - שהתחיל לכתוב בצורה מסודרת עבור NRG מעריב, ואם לא הייתי מקנא בו הייתה מאחל לו המון בהצלחה, אבל אני מקנא בו, אז אני אגיד לו שהוא מניאק וזהו.


אז זהו להפעם. עדכונים נוספים בקרוב מאד.

תגובה 1:

  1. תודה חבר...
    אם זה מנחם אותך לפחות אני ער עכשיו בציפיה שמישהי כאן תועיל לחרבן, ככה שאני כרגע רואה בכל מי שיש לו את האופציה ליותר משלוש שעות שינה רצופות כמניאק לא קטן בעצמו :)

    השבמחק