יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

קולות מאש-אפ פרקט - עדכונים + שיר חדש



לפני כחודשיים שחררתי את פרוייקט המאש-אפים 'קולות mash-up פרקט' שכלל 15 קטעי מאש-אפ של ראפרים בארץ על ביטים מחו"ל להורדה.
כפי שציינתי באותו הפרויקט זו הייתה התנסות ראשונה שלי בתחום, אבל כמו שאני מאמין בפורמט 'ללא עריכה' על הטקסטים שאני מעלה לרשת, ככה אני נוהג גם כלפי המוזיקה - אם השקעתי בזה והגעתי לרמה כלשהי של שביעות רצון מהתוצאה אני אשחרר את זה לרשת, בעיקר על מנת לקבל פידבק, ללמוד ולהשתפר.


ההד שקיבל הפרוייקט הזה הפתיע אותי. אין לי מושג כמה הורידו אותו, או כמה שמעו אותו, אבל 44 אנשים חשבו שהוא ראוי שיתוף, ומבחינתי זה לא מעט. חבר'ה שאני מעריך את דעתם נתנו פידבקים מצוינים וזה המקום להגיד תודה בעיקר לאורטגה שגם פירגן והכליל את השקת המיקסטייפ במסיבה שהוא הרים בת"א.

בינתיים המשכתי לאסוף חומרים (למעשה, אני עוד אוסף) לקראת עוד שני פרוייקטים (לפחות) של מאש-אפים. הראשון ייקרא 'קולות mash-up פרקט - New York State Of Mind' שבו אני מתכוון לתת כבוד לאחד המפיקים האהובים עליי - די.ג'יי פרמייר - ולהשתמש רק בביטים שלו. קטע ראשון מהפרוייקט הזה כבר יצא ואתם יכולים לשמוע אותו ממש כאן:


הפרוייקט השני עדיין בלי שם, אבל הוא יכלול - לצד חבר'ה ותיקים ומוכרים - גם חבר'ה שקיבלו פחות חשיפה עד כאן. 
כרגע אין לו"ז מדויק לשחרור הקטעים, אבל לאור בעיות (שהמאזינים בתוכנית שלי נחשפו אליהן כבר) במחשב שלי, אני ממתין לקבלת מחשב חדש ולאחריו אמשיך את העבודה.


ראפרים מוזמנים עדיין להעביר אליי אקפלות דרך הודעה בחשבון הפייסבוק או במייל ל-court.voices@gmail.com.


שני דברים לסיום:
1. לאלו מכם שרוצים גם כן להתנסות בתחום של המאש-אפים או שרוצים ראפ להפקות שלהם - אורטגה פרסם השבוע אוסף אקפלות חדש שניתן להורדה יחד עם הישן. הפרטים המלאים פה
2. אם כבר הייתי בענייני תודות - זו ההזדמנות להודות גם כאן לג'וני המוכשר שעיצב לבלוג את הלוגו החדש שלו! (חבר'ה שמחפשים מעצב גרפי - שידברו איתי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה