יום ראשון, 22 באפריל 2012

לכל שבת יש מוצאי שבת


מכירים את האמרה הזו? כשהעליתי את הפוסט ביום שישי בבוקר חשבתי שזה יקנה לי כמה ימים של שקט שיאפשרו לי ליחצ"ן את זה שאייל גרוסברד וניר אוראל מגיעים אליי לתוכנית מחר לספיישל לקראת פלייאוף הNBA אבל למוזיקאים - אטנשן הורז שכמוהם - יש תוכניות משלהם.
נתחיל מזיסי - חובב הגמלים ואחיו האובד של זיקיי חוזר עם דיס חדש (הפעם הבלוג לא חלק מהנפגעים) ומגעיל להפליא. לא מומלץ באמצע ארוחת הבוקר.




הלאה. שי 360 הוציא עכשיו אלבום חדש 'שלום הייטרז'. מתוכו כבר היה לנו את סינגל הנושא ועכשיו יש את addicted, עם השפעות ברורות מהגל החדש שדרייק (וקצת פחות ליל' ויין) מביאים עם השירה\רפרופ והרבה אוטו-טיון, אבל לא ברמות הצווחניות של טי-פיין. יחד עם הפרוייקט החדש של השאטגאנז אפשר להמר על זה ששי חוזר למשחק בצורה רצינית יותר (ואם כבר שאטגאנז - שמעתם את המאש-אפ החדש? הורדתם את מיקסטייפ המאש-אפים ממנו הוא לקוח?).


נקסט. זוכרים את השילוב המזעזע של סאבלימינל והגבעטרון לשיר 'בת שישים'? בקיצור, מסתבר שאי אז, לפני 4 שנים, הוקלטה גרסה נוספת של השיר הזה, עבור הפרוייקט 'עבודה עברית', ע"י סגול 59 ואבירי השולחן העגול. ואם תהיתם איך אפשר לחבר בין הגבעטרון להיפ-הופ בצורה שלא תבייש אף אחד מהצדדים התשובה היא ככה: (יש הורדה, זהירות - WAV)



נשאר לרגע עם האבירים שהוציאו ביום שישי אלבום חדש בשם 'ברוכים הבאים לתל אביב'. מודה שעדיין לא שמעתי אותו, אבל הוא בחינם והם עושים בד"כ אחלה מוזיקה, אז מה אכפת לכם לנסות אותו דוגמה למה שהאבירים עושים אפשר לראות כאן בשיר של אייטולה עם לוקמאן (מרואו טייפס) בשיר שעונה על השאלה 'איך דידידי היו נשמעים עם סאונד של 2012'



אחרון ודי מרואו טייפס - ביום שישי יצא מיני-אלבום של ארבעה קטעים של A7 ופלאסגה. מי שנמצא אצלי בפייסבוק ראה שפרסמתי את זה בהורדה חינם, לצערי לא הספקתי להעלות את זה לבלוג בטווח זמן ההוא, אבל מי שרוצה מוזמן להוריד את זה עבור 4 דולר, שזה בערך שני ליטר דלק.

נמשיך עם אלטר אגו - האלטר אגו של סולספליף - שמוציא עכשיו קטע חדש שנקרא 'אם רק היית יודעת'. למרות בעיות סאונד קשות, יש משהו מעניין בשיר הזה.


נסגור לבינתיים עם שילוב כוחות בין שני יקירי-בלוג - פיטיות' וטי.או.בי. פיטיות' - החבר'ה עוד לא בני 20, מיינד יו - כבר הספיקו לגנוז אלבום. שלם. אז עכשיו הם מוציאים משהו ראשון ממנו שנקרא 'הקזבלן של שנות ה-2000' ומארחים את טיאובי. קטע מגניב. הורדה מכאן

תגובה 1: