יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

11.9.11


המשחק המשוחק ביותר היום הוא 'איפה היית לפני 10 שנים'. אז אני אשתתף


הייתי אז בטירונות, בדיוק חזרתי ממועד ב' במתמטיקה או באנגלית - לעשות את המבחן היה מחיר קטן בשביל האופציה לצאת מחמישי עד שלישי בטירונות שהיציאות הסטנדרטיות שלה הן משישי עד ראשון - ובזמן שכל הפלוגה הייתה בשטח באיזה חיקוי לשבוע שדאות אנחנו (היינו משהו כמו 20 איש) עברנו את השיעורים הראשונים של השבוע. איפשהו בסביבות אחר הצהריים התחילו להסתובב שמועות על זה שמגדלי התאומים נפלו. המפקדים - כמו כולנו - ביטלו את זה בתור שמועה לא הגיונית בטח איזו מתיחה של מישהו שמשעמם לו בחום של שבטה, אבל אחרי כמה זמן התברר שזה נכון. בצעד חריג מצד המפקדים, הם נתנו לנו אפשרות להתקשר לבתים לבדוק אם הכל בסדר עם קרובי משפחה בחו"ל, כנראה שהם הבינו שאנחנו צריכים את המגע הזה עם הבית.

********

ה'רומן' שלי עם העיר ניו יורק התחיל עוד הרבה לפני זה. בגיל 10 פחות או יותר התחלתי להתעניין בNBA, והעיר ניו יורק - עוד הרבה לפני שהכרתי את ההיסטוריה או את ההווה של הניקס - משכה אותי. בתור ילד שמה שהוא הכיר בתור בניין גבוה הוא כלבו שלום, העיר ניו יורק נראתה לי משהו בלתי נתפס. חלומית. 
המפגש הראשון שלי עם ניו יורק היה בין כיתה ה ו-ו'. דודים שלי נסעו לרילוקיישן בארה"ב וניצלנו את החופש הגדול כדי לחוות קצת ארה"ב. אמנם לא העברנו את הלילה בניו יורק, אבל אני זוכר את הנסיעה מהשדה, את מאות המוניות הצהובות ואת הגודל הבלתי נתפס. כמה שנים אחר כך חזרתי לשם עם המשפחה שוב ואז כבר טיילתי בעיר.

********

לפני שנתיים וחצי החלטתי לסמל את האהדה שלי לניקס על ידי קעקוע. היה לי ברור שזה לא יכול להיות רק סמל הקבוצה, כיוון שהקבוצה לא מתקיימת ללא העיר מאחוריה, וכך החלטתי להוסיף את הסקייליין של העיר ניו יורק, יחד עם מגדלי התאומים (בשלב מסוים חשבנו המקעקע ואני, כבדיחה, להוסיף מטוס טס מעל העיר לכיוון המגדלים, מן הסתם החלטנו לוותר על זה).
למרות הפגיעות שלה, שנחשפה עם פיגוע הטרור של ה11.9.01, העיר ניו יורק תמיד תתפס אצלי כעיר הגדולה ביותר, זו שתתעלה מעל הכל, וכך גם החלטתי לחרוט אותה על הגוף שלי. 


(הגלריה המלאה של עשיית הקעקוע, למי שמעוניין, אצלי בפייסבוק)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה